ტრენინგის მე-4 დღე
ტრენინგის დასაწყისში მოკლედ შევაჯამეთ წინა დღე და მუშაობა დავიწყეთ მაკრატლის გამოყენებაზე, რომელიც სააჭიროა ბუკლეტის შექმნის დროს. დიდი დრო დავუთმეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდის შექმნის და გამოყენების სახელმძღვანელოზე მუშაობას.
ყურადღება გავამახვილეთ შეფასების ოთხ ძირითად მიზანზე.გავეცანით შეფასების ხუთ ძირითად სტრატეგიას. ვისწავლე რომ არ არის აუცილებელი , რომ თითეული კატეგორიიდან ყველა მეთოდი გამოვიყენოთ. მაგრამ შეფასების გეგმა ხუთივე კატეგორიას უნდა მოიცავდეს. გავეცანით თითეულ კატეგორიაში შემავალ მეთოდებს.ჩემ სასწავლო პროექტის შეფასების ფორმების დაგეგმვის დროს აუცილებლად გამოვიყენებ
განმავითარებელი შეფასების ხუთივე მიზანს.
ტრენინგის დასაწყისში მოკლედ შევაჯამეთ წინა დღე და მუშაობა დავიწყეთ მაკრატლის გამოყენებაზე, რომელიც სააჭიროა ბუკლეტის შექმნის დროს. დიდი დრო დავუთმეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდის შექმნის და გამოყენების სახელმძღვანელოზე მუშაობას.
ყურადღება გავამახვილეთ შეფასების ოთხ ძირითად მიზანზე.გავეცანით შეფასების ხუთ ძირითად სტრატეგიას. ვისწავლე რომ არ არის აუცილებელი , რომ თითეული კატეგორიიდან ყველა მეთოდი გამოვიყენოთ. მაგრამ შეფასების გეგმა ხუთივე კატეგორიას უნდა მოიცავდეს. გავეცანით თითეულ კატეგორიაში შემავალ მეთოდებს.ჩემ სასწავლო პროექტის შეფასების ფორმების დაგეგმვის დროს აუცილებლად გამოვიყენებ
განმავითარებელი შეფასების ხუთივე მიზანს.
წარმატებულ დღეს გისურვებ,დალი!
ОтветитьУдалитьგმადლობ ნანა , შენც წარმატებებს გისურვებ ჩემო კარგო!
ОтветитьУдалить